>perhatian

1) jika anda follow atau blogwalking di blog saya sila tinggalkan link anda di shout mix saya
2)dimana shout mix?? di bawah sana belah kanan atau shout di tepi belah kanan
3) terimn kasih kerana melawat atau foolow saya jasa anda sangat saya hargai
4)kalau saya x jumpa anda puye link saya tidak tahu macam mane hendak follow blog anda
harap maklum
:)

Search This Blog

Sunday 15 May 2011

C@ra Lelaki Meguji W@nit@

Lelaki... Walaupun sudah berkali-kali si dia mengucapkan perkataan cinta, namun masih tidak cukup untuk membuktikan kesetiaan terhadap mereka.
Seandainya si dia memiliki kriteria yang diimpikan, tetapi bagi sesetengah jejaka itu bukanlah faktor yang membuatkan dia memilih kamu. Pelbagai cara dilakukan demi menguji kesetiaan yang dibina.
Tidak dinafikan, mereka mempunyai keistimewaan dan kelebihan tersendiri dalam mengenalpasti kesetiaan yang diberikan, sepanjang menjalinkan hubungan bersama teman wanitanya.
Yang pasti, dia akan cuba melakukan pelbagai cara dalam menentukan sama ada anda layak ataupun tidak bertakhta di hatinya.

Siapa yg tengah bercinta, Wanita memang suke minguji kesetiaan Lelaki kerana
 wanita takut kehilagan Lelaki

No comments:

Post a Comment