>perhatian

1) jika anda follow atau blogwalking di blog saya sila tinggalkan link anda di shout mix saya
2)dimana shout mix?? di bawah sana belah kanan atau shout di tepi belah kanan
3) terimn kasih kerana melawat atau foolow saya jasa anda sangat saya hargai
4)kalau saya x jumpa anda puye link saya tidak tahu macam mane hendak follow blog anda
harap maklum
:)

Search This Blog

Tuesday 18 October 2011

lafaz cinta dari hati aq

Tiba saatnya
Aku melafazkan kata kata cinta dari bibirku
Walaupun pernah dulu aku menyatakan
Cintaku hanya untuk dirimu sayang
Berikanlah aku secebis harapan
Agar dapat aku terus menyayangimu
Hulurkanlah aku tangan untuk kusambut
Moga kita akan bersama

Yang aku pinta kasih dan sayangmu
Untuk kuisi di sudut hatiku
Yang kau berikan hanya janji cinta
Yang masih tidak pasti buat diriku


Sayang (sayang)
Sudilah kau terima hatiku ini
Sayang (sayang)
Hadirlah kau di dalam hidup sepi ini
Sayang (sayang)
Usahlah kau menolak cintaku lagi
Kau ubatilah luka luka hatiku
Kau sinarilah hidupku dan hidupmu
Tiada lain yang aku impikan
Hanya lafaz cinta darimu
Hanya lafaz cinta darimu

No comments:

Post a Comment