>perhatian

1) jika anda follow atau blogwalking di blog saya sila tinggalkan link anda di shout mix saya
2)dimana shout mix?? di bawah sana belah kanan atau shout di tepi belah kanan
3) terimn kasih kerana melawat atau foolow saya jasa anda sangat saya hargai
4)kalau saya x jumpa anda puye link saya tidak tahu macam mane hendak follow blog anda
harap maklum
:)

Search This Blog

Tuesday 18 October 2011

Rasa Gembira

aq teramat sangat gembira sbb bie srang jew yg pernah bahagiakan aq
aq x pernah rasa macam ner kawan2 syg dapat kasih syg daripada dia punyer
bf skrg aq baru dapat rasa macam nerrr diaorg rasa kasih syg yg pernah bf dia 
laburkan kepada die punyer gf.. :)




aq rasa gembira gile2 selagi aq ada dia aq x kan putus2 kata kat dieee yg syg rindu bieee
sangat2 setiap hari setiap masa aq akn igat dlm kepala otak aq walaupun aq dgn die dok jauh dgn aq
aq x pernah jumpa die sekali ponnnnnn
 walaupon die x ensem aq x kesah yg pasti dia pandai bahagia kan hidup aq
aq x pernah rasa indah gile lepas aq kapel dgn kau


                                                       die sorang lhhh dlm hati aqqq             

                                                               I LOVE YOU ZAMRI <3




          

No comments:

Post a Comment