>perhatian

1) jika anda follow atau blogwalking di blog saya sila tinggalkan link anda di shout mix saya
2)dimana shout mix?? di bawah sana belah kanan atau shout di tepi belah kanan
3) terimn kasih kerana melawat atau foolow saya jasa anda sangat saya hargai
4)kalau saya x jumpa anda puye link saya tidak tahu macam mane hendak follow blog anda
harap maklum
:)

Search This Blog

Monday 25 July 2011

saat wktu bersama awk.
Saya lhhhhh org yg paling gembira sekali kerna
saya mendapat cinta dan kasih syg awak
saya ingin awak bahagia bersama saya
bukan kerna harta saya juga tdk megambil kesempatan kepada awak
tapi kerna cinta saya pada awak
mungkin saya merimaskan awak selalu tapi saya harap awak selamat dan sentiasa gembira dlm kehadiran saya dlm hidup awak
dengan ade nya saya disisi awak
saya yakin awak akn merasa sangat selesa
kerana setiap saat
masa yg saya ade
saya ingin kan awak
kerana awak,hidup gaya menjadi amat bermakna sekali
kerana awak,hari2 saya menjadi semakin indah
kerana awak,mimpi2 saya mungkin menjadi nyata
kerana awak, aya tekad untuk memilih awak yg terbaik
kerana awak, saya berusaha untuk memperbaiki kelemahan dan kesilapann saya
kerana awak inginkan saya megalirkan airmata yg amat bermakna
tdk pernah untk saya megalirkan airmata cinta dlm hidup saya
awklh insan yg mampu membuatkan airmata saya megalir kerana cinta dan airmata itu tidk akn lagi megalir untk cinta
awak yg tersayang
saya bukanlhhh perempaun yg suke mencari lelaki yg kaya,kacak dan sebagainya
setiap kenagan kita akn saya abadikan dlm memori dlm kehidupan saya tidk kira sama ade awak menjadi milik saya dlm diri saya atau x
saya sering tertanya-tanya dlm diri saya nape awak lebih percayerkan org lain daripada saya.??
pernahkhh saya membantah awak dlm setiap keputusan yg awak buat..??
adakah awak masih syg kan saya seperti saat kita bersama dulu??
adakah awak dh lupakan saya yg pernah hadir dlm hidup saya??
adakah pelangi dlm hidup awk semakin pudar ??
adakah matahari awak telh berlalu pergi..??
AWAK......
saya tetap menunggu walaupun sekadar dlm mimpi kerana awak
masih sygkan saya seperti saat kita bersama dahulu sememangnya saya rasa bersalah terhadap awak kerana saya gagal untuk mempertahankan cinta terhadap awak dgn saya ...seolah-olah saya bagi awak seorg perempuan yg tidak bertanggungjawab dlm menjaga kepentingan awak bagi awak saya hanyalh persinggahan semata-mata saya inginkan awak meneruskan perjalanan cinta kita
yg pernah berhenti diperhentian pengharapan
saya inginkan pulangke pangkuan saya supaya saya blh membuktikan bahawa saya dicipta untuk awak dan awak juga dicipta untuk saya

No comments:

Post a Comment