>perhatian

1) jika anda follow atau blogwalking di blog saya sila tinggalkan link anda di shout mix saya
2)dimana shout mix?? di bawah sana belah kanan atau shout di tepi belah kanan
3) terimn kasih kerana melawat atau foolow saya jasa anda sangat saya hargai
4)kalau saya x jumpa anda puye link saya tidak tahu macam mane hendak follow blog anda
harap maklum
:)

Search This Blog

Saturday, 17 December 2011

AyAt-AyAt CiNtA

                                   ASSALAMUAILAIKUM
Saya gembira,
Tahu kenapa??
Knape  saya bahgia,
Tahu kenapa??
Kerna Allah syg saya,
Bagaimana??
Dia berikan saya
seorang teman yang baik!
Tahu siapa??
awak laaa……..
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Suatu hari kawan dan cinta brjln2 tetiba cintah tjatuh dlm prigi…..napa???coz cinta itu buta….kawan pn terus ikut cinta masuk perigi napa?????krna kwan akan buat apa saja utk cinta……….
 - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 Cinte nie x perlu dicari sbenrnye..ia akn dtg dgn sendirinye..
jgnlh jdi sseorg yg benci akn cinte..krane akhirnye kau akn ketemu jua cinte itu..tpi,bile kte sudh jtuh cinte,jgnlh kte terlampau cintekn org tu..dan jgnlh berharp sgt die akn menjdi milik kte..
jodoh di tgn Allah..kte sebagai hmbenye hnye boleh trus menjalin hubungan cinte dan berdoa kepadanye,supaya Dia menjge cinte ini hingga ke akhr hayt…….moge2,anda sume diketemukn dgn cinte yg sejati……amin…
- - - - - - - - - - -
Sy blh terima
kopi
takde
susu…
Malam
tanpa
lampu..
Roti
tanpa
madu..
Burger
takde
keju..
Tapi..sy tak leh
terima kalau..
SUNYI
takde SMS dr
U..
- - - - - - - - - - - - - - -
Klu sy jD
AiRmAtA.sY iNgiN
LaHiR dr mAtA
AwkHiduP d PiPi
Awk & mAti d
BiBiR Awk.tApi
Klu Awk jD
AirmAtA sY. sY X
Kan mEnAnGiS
sBb sY X nK
keHiLaNgAn
awk.!
- - - - - - - - - - - - - -

KaLau BaCa Awk
SuKa SaYa
KaLau PaDam Awk
RINDU SaYA
KaLau balas AwK
CINTA SaYa
KLau X BuAt ApE2
AwK mILiK SaYa
So aPe aWk Nak
BuaT SkraNG??…

K lhhhh tu jew kot nk tulis harinie nanti tulis balik

bye
                        ASSALAMUAIKUM




Monday, 14 November 2011

akk angkat kesayangan aq :)
baru jewww
:) die comel and cantik  nie GAMBAR DIE
:)
                                                       DIE AKK ANGKAT AQ YG
                                                                            BARU
                                                            DAN KESAYANGAN AQ
                                                                      PEACE :)
     

Wednesday, 26 October 2011

adik adik angkat aq

NIE ADIK2 ANGKAT SEYAYANGAN AQ :)
NOR ATIQAH

NURUL IZAZIE

NURUL NAJWA

NUR AIN SAFIRAH

NUR ADLIN 

IZZATUL HANANI

MUHAMMAD ZAMRUL

MUHAMMAD AFIQUL


ADIK ADIK ANGKAT AQ SEMUA
CANTIK2 DAN ENSEM2 KAN

Tuesday, 25 October 2011

putus dgn die

aq klash dgn die sbb........................
x leg gi taau sorry
aq benci die 
aq x suke kau dhhh
pegi mampos kau skrg
aq dhhhh  suke tegok muke kau
paam
aq x nk kau muncul dlm hidup aq
pergi kau jauh2
                                                                      I HATE YOU

Tuesday, 18 October 2011

Rasa Gembira

aq teramat sangat gembira sbb bie srang jew yg pernah bahagiakan aq
aq x pernah rasa macam ner kawan2 syg dapat kasih syg daripada dia punyer
bf skrg aq baru dapat rasa macam nerrr diaorg rasa kasih syg yg pernah bf dia 
laburkan kepada die punyer gf.. :)




aq rasa gembira gile2 selagi aq ada dia aq x kan putus2 kata kat dieee yg syg rindu bieee
sangat2 setiap hari setiap masa aq akn igat dlm kepala otak aq walaupun aq dgn die dok jauh dgn aq
aq x pernah jumpa die sekali ponnnnnn
 walaupon die x ensem aq x kesah yg pasti dia pandai bahagia kan hidup aq
aq x pernah rasa indah gile lepas aq kapel dgn kau


                                                       die sorang lhhh dlm hati aqqq             

                                                               I LOVE YOU ZAMRI <3




          

lafaz cinta dari hati aq

Tiba saatnya
Aku melafazkan kata kata cinta dari bibirku
Walaupun pernah dulu aku menyatakan
Cintaku hanya untuk dirimu sayang
Berikanlah aku secebis harapan
Agar dapat aku terus menyayangimu
Hulurkanlah aku tangan untuk kusambut
Moga kita akan bersama

Yang aku pinta kasih dan sayangmu
Untuk kuisi di sudut hatiku
Yang kau berikan hanya janji cinta
Yang masih tidak pasti buat diriku


Sayang (sayang)
Sudilah kau terima hatiku ini
Sayang (sayang)
Hadirlah kau di dalam hidup sepi ini
Sayang (sayang)
Usahlah kau menolak cintaku lagi
Kau ubatilah luka luka hatiku
Kau sinarilah hidupku dan hidupmu
Tiada lain yang aku impikan
Hanya lafaz cinta darimu
Hanya lafaz cinta darimu

Monday, 17 October 2011

saya punyer bieee baru

aku syg die..
aku rase die lg bgos dari ex aku yg lame..
die pndai jga ati and perasaan aku..
dye yg 2 . .
tolong jgn hancurkn hati aku sbagai mne ex aku wt aku jd gile..
jgn maen kan ati aku yg syg gile-2 at kau..
kau dah wat aku jatuh ati pde kau..
jgn pernah kau permainkan cinta akuyg sejati untk kau..
bg aku kau sgale-2ny untk aku..
kau cute !
event kau yg buad akue cinte maty kt kau..
starting from 16.October.2011
kau bf aku yg akue syg gile-2.
<3 
 I LOVE YOU
ZAMRI

 

Thursday, 13 October 2011

cinta


cinta aq untuk seorg sahaja            <3

Friday, 12 August 2011

♥ cinta

Macamane you nak eja "C_NTA" kalau takde "i"..?
Macamane you nak eja "R_NDU" kalau takde "i" ..?
Macamane pula you nak eja "H_DUP" tanpa "i"..?
Sebab itu la dalam hati you kene sentiasa ade "i" supaya "i" tak hilang dan jangan lupakn "i"
So , kena la saaayang "i" selalu .. hehe

Monday, 25 July 2011

saat wktu bersama awk.
Saya lhhhhh org yg paling gembira sekali kerna
saya mendapat cinta dan kasih syg awak
saya ingin awak bahagia bersama saya
bukan kerna harta saya juga tdk megambil kesempatan kepada awak
tapi kerna cinta saya pada awak
mungkin saya merimaskan awak selalu tapi saya harap awak selamat dan sentiasa gembira dlm kehadiran saya dlm hidup awak
dengan ade nya saya disisi awak
saya yakin awak akn merasa sangat selesa
kerana setiap saat
masa yg saya ade
saya ingin kan awak
kerana awak,hidup gaya menjadi amat bermakna sekali
kerana awak,hari2 saya menjadi semakin indah
kerana awak,mimpi2 saya mungkin menjadi nyata
kerana awak, aya tekad untuk memilih awak yg terbaik
kerana awak, saya berusaha untuk memperbaiki kelemahan dan kesilapann saya
kerana awak inginkan saya megalirkan airmata yg amat bermakna
tdk pernah untk saya megalirkan airmata cinta dlm hidup saya
awklh insan yg mampu membuatkan airmata saya megalir kerana cinta dan airmata itu tidk akn lagi megalir untk cinta
awak yg tersayang
saya bukanlhhh perempaun yg suke mencari lelaki yg kaya,kacak dan sebagainya
setiap kenagan kita akn saya abadikan dlm memori dlm kehidupan saya tidk kira sama ade awak menjadi milik saya dlm diri saya atau x
saya sering tertanya-tanya dlm diri saya nape awak lebih percayerkan org lain daripada saya.??
pernahkhh saya membantah awak dlm setiap keputusan yg awak buat..??
adakah awak masih syg kan saya seperti saat kita bersama dulu??
adakah awak dh lupakan saya yg pernah hadir dlm hidup saya??
adakah pelangi dlm hidup awk semakin pudar ??
adakah matahari awak telh berlalu pergi..??
AWAK......
saya tetap menunggu walaupun sekadar dlm mimpi kerana awak
masih sygkan saya seperti saat kita bersama dahulu sememangnya saya rasa bersalah terhadap awak kerana saya gagal untuk mempertahankan cinta terhadap awak dgn saya ...seolah-olah saya bagi awak seorg perempuan yg tidak bertanggungjawab dlm menjaga kepentingan awak bagi awak saya hanyalh persinggahan semata-mata saya inginkan awak meneruskan perjalanan cinta kita
yg pernah berhenti diperhentian pengharapan
saya inginkan pulangke pangkuan saya supaya saya blh membuktikan bahawa saya dicipta untuk awak dan awak juga dicipta untuk saya

Saturday, 2 July 2011

Coklat dan Bunga: C@ra Lelaki Meguji W@nit@

Coklat dan Bunga: C@ra Lelaki Meguji W@nit@: "Lelaki... Walaupun sudah berkali-kali si dia mengucapkan perkataan cinta, namun masih tidak cukup untuk membuktikan kesetiaan terhadap mer..."

Friday, 24 June 2011


saya mencintai mu
saya merindui mu
tapi kenapa awak
buat saya macam ini
kalau saya sayang awak
awak tak sayang saya
kalau awak sayang saya
saya tak sayang awak
pelik lah saya
tetapi
awak sudah berjanji dengan saya
akan bercinta lepas UPSR kan
awak
kalau itu tidak benar
saya akan tunggu awak
hingga akhir hayat
saya
FAHAM
!!!!!!!!!!

Friday, 17 June 2011

cinta

saat ini, saat bahgia...................
ku nanti mu penuh mesra................
tapi kini kau melupakn aku.............
ku sedih dan kaku........
tidak tahu untuk melakukn apa............
kini kita tidak berjumpa...............
berselisih pon tidak kata apa...................

Friday, 3 June 2011

Nie...... lencana sekolah saya "SK GOMBAK SETIA" (SKGS)

Saturday, 21 May 2011

H@ti aq hancur kerana seorg lelaki

seorang lelaki telah menghancurkan hati aku....kerana lelaki itu ada perempuan lain....kawan die kate dorang dah suke same suke...
nak wat camne????
dah dorang suke same suke... nak wat macam mane kan ...sekarang aq kesepian seorg diri di hati aq
HATI AKU DAH HANCUR!!!!

Sunday, 15 May 2011

C@ra Lelaki Meguji W@nit@

Lelaki... Walaupun sudah berkali-kali si dia mengucapkan perkataan cinta, namun masih tidak cukup untuk membuktikan kesetiaan terhadap mereka.
Seandainya si dia memiliki kriteria yang diimpikan, tetapi bagi sesetengah jejaka itu bukanlah faktor yang membuatkan dia memilih kamu. Pelbagai cara dilakukan demi menguji kesetiaan yang dibina.
Tidak dinafikan, mereka mempunyai keistimewaan dan kelebihan tersendiri dalam mengenalpasti kesetiaan yang diberikan, sepanjang menjalinkan hubungan bersama teman wanitanya.
Yang pasti, dia akan cuba melakukan pelbagai cara dalam menentukan sama ada anda layak ataupun tidak bertakhta di hatinya.

Siapa yg tengah bercinta, Wanita memang suke minguji kesetiaan Lelaki kerana
 wanita takut kehilagan Lelaki

Saturday, 14 May 2011




HAPPY BIRTHDAY TO ME 
HAPPY BIRTHDAY ,HAPPY BIRTHDAY
HAPPY BIRTHDAY TO ME :)

                                                  12 years old(UPSR)

Love



Someone asked me what is love
is it good, is it bad
is it awesome, is it terrible
I honestly didnt know how to answer them.
I finally desided love is the most complicated of all emotions

  • Love is kind
  • love is harsh
  • love is wonderful
  • love is terrible
  • love is a cure
  • love is a sickness
  • love is LOVE
  • love is hate
  • love is meaningful 
  • love is pointless
  • love shows the best in people
  • love shows the worse in people
  • love makes us speak truth
  • love makes us lie
  • love understands everything
  • love confuses everyone
  • love builds your life
  • love tears your heart down
  • love makes you smile
  • love makes you cry
  • love makes us cuddle
  • love makes us hit
  • love makes the world go round
  • love makes the world go crashing down
  • love makes things simple
  • love makes things impossible
  • love is always worth it
  • love is never worth it
  • love makes us smarter
  • love makes us stupid
  • love is enlightening!
  • love is BLIND
  • make love not war
  • make war out of love
  • love encourages
  • love scares
  • love is peaceful
  • love creates fights
  • love is shoothing 
  • love is tough
Love is always worth it
because you become a better person
everytime you love someone
from the simplest careing for a friend
to the deepest desire to love someone til the world ends
from the unconditional love of a child
to the complicated love of the gods
there is...no meaning to love
love means...everything

No matter how much it hurts you, or makes you cry
tries your spirt, and splits your soul.
Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived, though love.
Werent afraid to make mistakes, choices and try again.
And...above all, loved someone no matter what people thought.love...
You would die for that person...but you would also live for them.
That...is the true meaning of love

aku sayang dia

kala sang alam mulai terlelap,
hening tiada terucap suatu kata.
hanya dapat memandang jauh keatas sana,
membuat membuat rindu ini smakin merona.
kutermangu dalam kesunyian,
tenggelam dalam kebisuan.
hanya hembusan angin malam yang berikan ketenangan,
ketika parasmu jelas tergambar di pelupuk mata.
ingin kurengkuh sosok bayangmu,
namun bayangan hanyalah bayangan.
kurasakan kebekuan menyusup setiap jengkal aliran darah,
kuhela nafas panjang tuk redakan segala sesak yang ada,
saat kutatap rembulan,……
hatiku berbisik “AKU RINDU DIA,
akankah dia tau aku merindukannya…
tak bisa lagi kutahan jatuh air mata ini,
mengiring kerinduan yang tak tertahan lagi.
dan kembali kuberbisik lirih, dengan kepala tertunduk,
“AKU RINDU DIA,AKU SAYANG DIA”
,…….. aku sangat merindukannya.